Jul...

Jaha, då var det snart dags att sätta sig på båten och åka över till fasta landet igen. Har haft en riktigt bra vecka på ön, men nu räcker det.
Trotts min korta tid här (Ons-Tis) så känns det som att jag har hunnit en hel del. Jag har firat jul med hela familjen och deras barn, förälskat mig i X-Box "Kinect", varit en sista gång på Effes innan de stänger för alltid, hunnit med en pokerturnering med syrran, hennes kille och deras kompisar (vann dock inte ett smack), spelat sälskapsspel med familjen och avslutat med en helt fantastisk kalkonmiddag hemma hos mamma. Nu återstår bara några timmar av att ligga still på soffan framför tvn och äta resterna från gårdagens fågel innan jag, några kilon  tyngre, åker hem till min underbara lya med kombo för att börja förbereda en vad jag hoppas riktigt lyckad nyårsfest. Sen tog året slut, och så var det med det.
I hemlighet ser jag fram emot att skolan ska börja, och att allt som hör till vardagen ska rulla igång.
Så om vi inte ses innan dess önskar jag er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Gott nytt år på dig också! Hoppas ni kommer ha en jättefest :)

2010-12-28 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0