DUKiS

Jaha, då var skolveckan slut. Det firades, lite för tidigt, igår. Vi var några från skolan som besökte DUKiS (Dövas Ungdoms Klubb i Stockholm, tror jag) på deras after work/school. Första gången var igår, och nu kommer det att fortsätta varje torsdag. Det var väldigt trevligt. Tyvärr serverades även väldigt billig alkohol, så det blev några öl och en del vin. Och trotts min ålder så har jag visst inte lärt mig än att man inte ska blanda :)

Idag var det inte lika kul. Tung i kroppen släääääpade jag mig till skolan. Lite skönt var det dock att se att jag inte var den enda som var bakis. Men vi kämpade på och gjorde det som skulle göras. Eller ja, delvis i alla fall.

Nu är jag äntligen hemma. Ska tvätta och fixa lite, sen ska världens bästa kombo bjuda mig på Steak House. Mmmmm, köööött...

Imorgon är det kår-fest på DUKiS. Ska hålla mig nyckter då vi i styrelsen ska jobba. Ska bli trevligt, och jag hoppas att många kommer. Men mer om det en annan gång (och förhoppningsvis några bilder också).

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0