För mycket cola...

Typiskt. Nu har jag druckit för mycket cola igen, och kan inte sova. Det, plus en massa tankar som far runt i huvudet, stör min dygnsrytm. Kan inte sluta tänka på svenskauppgiften som jag har till imorgon. Går igenom redovisningen gång på gång. Ackommodation, konvergent, divergent, pidginspråk etc. etc...

Sen är det ju även innebandymatch om en vecka. Elever mot lärare. Hur ska de gå, hur ska de gå...

Som om inte dessa saker var nog ligger jag även och planerar för vad jag ska hitta på med min kära vän Anna-Lena när hon på onsdag landar i Stockholm. Det är  krogbesök, filmer som måste ses, musik som det ska lyssnas på och alkohol som behöver drickas.

Oj oj oj, alla dessa problem jag har. Tror jag tar till ett väl beprövat knep och kokar lite mjölk. Då kanske jag blir sömnig (ja, inte av själva kokandet, men kanske om man dricker mjölken efteråt).

 

Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0