Innebandy

Åh herre gud, det var ett tag sedan jag var så här trött. Nyss hemkommen från en hård innebandymatch. Vi var fyra pers, och fan va man fick springa. Oj oj oj. Efter typ trettio minuter orkade jag knappt lyfta armarna, och jag tänker skylla på att jag inte ätit så mycket mat idag och att min kropp saknade den energi som krävdes. Men men, nästa måndag blir det nya tag, och då ska jag äta ordentligt innan.

I skolan är det nya tag som gäller efter lovet. Redovisningar att förbereda och uppgifter att jobba med. Men det tar jag tag i imorgon. Nu blir det fiskpinnar och potatismos framför TVn, och sen ska jag sova. God natt där ute, var ni än är!


Kommentarer
Postat av: Monkeywoman

God natt! :)

2010-11-08 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0