Jaha...

Då var det alltså dags för mig att försöka blogga igen. Som vissa känner till har jag en blogg sedan tidigare (http://trixx.bloggsida.se/). När jag började skriva i den så var min poäng att bara skriva "djupa tankar och viktiga kommentarer". Har man såna intentioner så upptäcker man snart hur platt och tråkigt livet egentligen är. Det finns inte så mycket djup helt enkelt. Men men, nu provar jag igen, utan några intentioner alls :) 

Om någon funderar över namnet på bloggen kan jag erkänna att jag valde det till stor del för att kopiera min lilla syster som har en blogg som heter "Regis-vaken på dagen" (http://regis.blogg.se/). Så är det syrran, hoppas du inte tar illa upp.

Finns inte så mycket mer att skriva nu, förutom att jag haft en veckas höstlov och idag börjar skolan igen. Det har varit fantastiskt skönt, men jag har saknat skolan och teckenspråket. Ikväll spelas det förhoppningsvis innebandy, och jag ser fram emot att imorgon knappt kunna röra mig :)

Ha de gött!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0