Kår-fest!

Jaha, då var det söndag, igen, och snart dags för en ny vecka.

Känner mig lite trött idag, lite sliten. Inte för att jag är bakis, jag menar, jag drack 4 öl på 6 timmar igår, men jag tror man ska må så här när det är söndag. På den sjunde dagen vilade Gud (fast den sjunde dagen är egentligen lördag har jag för mig).

Kår-festen igår var lyckad. Självklart var det några saker som kunde gått bättre, men det kom mer folk än jag hade förväntat mig, och det pratades mer teckenspråk än vad jag hade hoppats. Så ett stort tack till alla som var där. Hoppas att vi kan få fler att komma nästa gång och fler gången därefter och fler och fler och fler......

Lägger upp lite bilder också, som reklam för våra kår-fester.

Ha en lugn söndag! (och glöm inte att det är fars-dag)

Ciao!

Alla var så glada så.... och det diskuterades vilt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0