För idag är ingen vanlig dag...

... nej för de e Håkis födelsedag...

 

Fast det är ju en ganska vanlig dag. Och jag blir ju bara 31. Så...

 

Ja ja, jag har i alla fall redan fått fler gratulationer på facebook än vad jag fick då jag fyllde 30, vilket kan tyckas lite konstigt, men trevligt. Ett "grattis!" är ju aldrig helt fel.

 

Idag är också en lite konstig dag. Jag är ensam i min lägenhet för första gången på typ 8 månader. Min kombo Henke flyttade igår. Som jag har skrivit här tidigare finns det lite blandade känslor runt det hela, men just nu känns det mest väldigt konstigt. Jag har möblerat om, flyttat in sängen i sovrummet (där jag inatt har sovit fantastiskt gott) och fixat ett riktigt bord i köket (med fyra vanliga stolar, ni som varit hos mig vet vad jag menar). Men det finns såååååå mycket kvar att göra. Och då menar jag bara städningen. Sedan behöver ju lägenheten även renoveras, men eftersom jag tror att jag kommer bo här i typ 10 år till så kan det vänta ett tag.

 

Men nu sitter jag i alla fall här, ensam, på min födelsedag, helt utan planer att festa på något sätt, och det är så fantastiskt sköööönt. Bara jag, mitt xbox 360, några bra filmer, pizza, coca cola (i glasflaska) och så en badbomb från Lush. Tror jag börjar bli gammal (vuxen), och jag gillar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0