Länge sedan...

Jaha, ok, då var det kanske dags att skriva några rader här. Det var ju ett tag sedan, och jag tänkte att jag har ju lite som vana att skriva på söndagar eller måndagar, och det passar ju idag.

Så, livet flyter på. Känns som att jag har en massa att göra i skolan. Håller på och skriver ett PM om idiomatiska uttryck (ja, jag gillar att ta mig vatten över huvudet), ska redovisa en sport på teckenspråk imorgon och (fan, jag glömde läsa) svara på allt för många frågor från boken "Samhällsguiden" på torsdag. Därimellan finns det ju självklart en massa annat att fylla ut tiden med. Men jag gillar det. Är skönt att inte baraa sitta och glo. Det är stimulerande att behöva tänka.

 

Vad mer kan jag skriva? Nej, precis!

 

Ha de gott!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Roligt!

2011-02-14 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0