Nästan frisk

Ok. Efter att ha varit vaken i snart en timma kan jag konstatera att gårdagens hus-kur hade önskad effekt. För de som inte vet det var jag hemma från skolan igår med ont i halsen och förmodad feber (har ingen termometer så jag kunde inte kolla). Det var en otroligt tråkig dag som spenderades i sängen. Som tur är kan jag kolla på TV i alla fall så jag hade något att göra. Men poängen med gårdagen är att jag fick trycka i mig min vitamin/vitlökbomb. Den brukar fungera, och gjorde så även nu :)

Idag blir det alltså åter skola. Hoppas att jag inte missade allt för mycket igår och att det blir en lugn dag idag. Fast det beror väl på om min lärare VABar idag eller inte. Om han gör det så vet man aldrig vad som händer, om han inte gör det så vet jag vad som händer, och då önskar jag att jag hade läst lite mer i boken "Samhällsguiden" än vad jag har gjort då vi ska gå igenom den idag :(

För övrigt ser jag fram emot en helg som börjar med TV-spel, fortsätter med vindrickande och slutar med... Ja, jag vet inte hur den ska sluta. Men vem vet det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0