Nytt år!

Jaha, då var det 2011 då. Första söndagen i år, och den känns som de flesta andra söndagar. Tiden kryper på, och långsamt rinner baksmällan från fredagens fest bort. Diskar, städar och fixar iordning lägenheten så att den ska se ut som den brukar. Fast idag har ju faktiskt knäskrubbat golvet med grönsåpa, så lite renare än vanligt är det. Ikväll ska det tvättas kläder (fast jag får nog inte så mycket tvättat, Henke behöver tvätta mer än mig, så hon får det).

Nyårsfesten blev lyckad. Det kom ganska mycket folk, de flesta verkade ha kul och alla ingredienser för en fest fanns där. Någon spydde, någon spillde, någon blev arg och någon däckade. Festen höll på till tidig morgon och nästan hela nyårsdagen försvann pga. sömn. Det var första gången jag har fest på nyår, och till alla som var här och vill hit igen nästa nyår kan jag säga, GLÖM DET! Tänker aldrig mer ha "fest" här. "Varför?" Därför! "Men "därför" är inget svar." Jo, i min lilla värld är det det!

God fortsättning, och jag hoppas det löser sig, oavsett vad det är.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0