Tung dag...

Jaha, då sitter man i skolan och vet inte riktigt vad man ska göra. Tidigare idag har jag framfört min kanske sämsta redovisning någonsin. Behövde inte ens analysera hela filmen med läraren innan hon sa att det räcker så. Fick några tips på vad jag kan tänka på och förbättra, men det var inget som jag inte redan visste.

Känner mig otroligt tung idag. Kanske inte är så konstigt. Jag tror att min kropp är lite sur på mig då jag inte har rökt på över en vecka. Flimmerhåren håller på att växa ut och kroppen reagerar genom att tro att jag är förkyld. Känner mig faktiskt lite febrig, och har inte lust med något alls. Tyvärr så ska jag även jobba i eftermiddag. Antar att det bara är att bita ihop tills jag kommer hem.

En annan orsak till att min kropp är lite tjurig kan vara bandymatchen mot lärarna igår. Jag tog i för kung och fosterland (vilket jag inte var ensam om) och vi vann. Så nu måste de bjuda oss elever på tårta :)

Hoppas att jag mår bättre redan imorgon, och om inte så MÅSTE jag må bättre till helgen så att jag inte behöver ställa in några planer.

Så, till alla som inte mår som jag just nu, jag tycker INTE om er idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0