Skolavslutning

Då var det över. Skolan är slut! Det var en ganska "vanlig" avslutning med lite spex, lite tal och några tårar. Fyrornas avslutningsfilm var klart bäst av allt. Jag ser fram emot ett sabbatsår eller två och att få återvända till arbetslivet och en riktig lön istället för CSN. Självklart känns det lite tråkigt att inte gå i min gamla klass, men något säger mig att vi kommer ses och åter svinga bägare mer än en gång.

 

Sitter hemma och vilar upp mig inför kvällens festande. Förhoppningsvis dyker snart Elsa upp med några öl och lite vin som ska kylas och senare konsumeras i lagom takt. Och vem vet, kanske jag möter på några bekanta ansikten från skolan redan ikväll? Alltid lika trevligt.

 

Så, till alla er som läser detta, ha en riktigt glad påsk(?)

 

/Håkis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0