Det är över!

Äntligen var då denna skoldag slut! Och det gick bra!

 

Efter att på förmiddagen redovisat PM och sedan efter lunch fått svara på frågor ang. våra olika ämnen kan vi i första gruppen äntligen andas ut. Flera veckors PM-ångest är över och min kropp har inte varit så trött på länge. Och gud va skönt det är. Jag kommer sova gott inatt! Vi har alla fått höra hur bra våra redovisningar var. Önskar bara att någon hade filmat så jag kunde få se min redovisning och skapa en egen uppfattning om jag gjorde ett bra jobb eller inte. Men jag antar att jag får tro på mina kamrater och lärare.

 

Och jag vill säga TACK till de som satt och lyssnade. Vilken fantastisk publik. Ni hjälpte verkligen oss i 2an att göra ett bra jobb med era applåder och er närvaro. Synd bara att inte skrivtolkarna var med. Men de hade väl något annat viktigt att göra. Även ett TACK till Erika, vår svenskalärare, som varit med och hjälpt oss i vårt arbete.

 

Nu är det bara andra gruppen som ska redovisa på torsdag och sedan kan hela klassen fira att det är över, äntligen!


Kommentarer
Postat av: Isa

Vi har haft veyboard-dag idag, men vi hade gärna varit där och lyssnat!

2011-03-22 @ 15:47:12
URL: http://www.isabellaalstrom.se
Postat av: Anonym

Det blir fira med öl på torsdag!

2011-03-22 @ 19:11:42
Postat av: Stormen

Strålande framförande idag Håkers!!! Mastigt med frågestund även efter lunch... det hade man ju inte direkt räknat med :-/ Men ni klarade er bra allihop. Lova att stötta oss som har vårt elände kvar på torsdag...

2011-03-22 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0